Wednesday, November 26, 2008

'WEIGHT' sensitivity n crapS



before we start,

here are sum of my latest NIKON moments...

tadaaaa~~~

a view from my ro0m... one of the best sunset so far..huhu.. this is petang tadi's sunset...




here's a teratai shot... in pangsun.. ini lah kerja anak En. ibrahim, org len buat keja kat ofis, die dok sebok amek2 gamba... huhu...btw, DTG LAH BERAMAI2 KE NUR LEMBAH PANGSUN BG MERAI KAN HARI RAYA KORBAN~ iklan murahan... hik3

ok..
fun is over...
lets talk about WEIGHT & SIZE...
ZzzzZZzzzZZZ.........

owkey2... i'm waking up...
here's d thang..
i got to attend my skolah rendah reunion in this short period..
and i'm totally concern about my appearance.."THE KILOGRAMS"
i'm thinking of the things that my former classmates mite say...
or they dont have to say anything..
we noe that jelingan manje dat brings thousands of meaning...
hadoi!!!

"eee... aimi... tembam giler kaw skarang"
"wush!! aimi ke nie???"
"ey, kaw da lain sikit dari dulu ek? gembira ea??"

those comments give me the shivers...
fuh!!
or maybe i'm just thinking to0 much...

but wateva it is,
i have to start visiting d gym.... *visit je la..sampai2 gym je dah penat..huhu*

rase mcm nak buat kontrak azam utk turunkan berat badan lew...
aku yg sign, aku yg saksi...
hmmm.... mcm x bkesan je...
silap2 aku yg batalkan kontrak aku sendiri...huhu..

masalah nye kat umah aku nie, gym die dibina sbelah menyebelah
kedai runcit yg jual ais krim sedap2....
dont blame me.... i aint do nothing!!
ais krim tu yg panggil2 name aku...nak wat camne, terpaksa la beli & mamam...
huhu...

kalu gi gym pown, badan je la yg mcm maria sharapova...
pipi aku nie?????
ha camne??

aku rase nnt, da ade duit sket, aku nak bina gym utk kempiskan pipi...
wawah! bijak nieh!!
hehehe...

*owp, an ulat just fell on my beautiful brunette hair..where did he came from?? ish! kacow!*

da la... merapu la plak aku mlm nie...
cutting the crap~
today went well..
work work work and work...
meeting with clients...
asik jumpa laki2 twice my dad's age je...
god i miss younger guys...huhu...

anyway, i dont think that i have time to think about getting into any relationships
rite now..my focus is on my performance at work..
i want my dad to noe that i'm more than just a spoilt daughter who spends alot on
her bags..
and shoes..
and cloths..
and jeans..
and magazines..
and delifrance..
and rings..
and eye liner..
and phone bills..
and a few other things...

i work for the things i own..
but hey,there are times when i'm totally broke and i feel lyke i'm having a stroke!
(that rymes~ broke, stroke..hmm)

no BFs (perlu ke plural marker tu? huhu..backup plan dear)
no datings (only with my abah, work work!)
no flirting (wait2.. ade la sket2 mase kat kedai mamak aritu..hik3)
no shopping ( ade 3 hingget je dlm my so call RM 165- B.U.M wallet)
no drifting (not as often as i use to0, minyak x dak)

wuaaa~~ obama, help me, my dearly beloved!


wokey la semut2 sekalian...
beta mau tidow...
esk maw jogging....(ye la tu..keh3)
nitey nite sayangsss.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...