Sunday, November 16, 2008

dah daPat BowLing!!!!!

WeeeeeeEEEee!!!!
akhir nye hajat aku tercapai utk gi bowling!!!
happy sgt2....
aku agak mengidam nak ber-bowling since aku teman my brother maen bowling ngan kawan2 die aritu... mase tu serba salah nak join coz sume yg men tu classmate die, xkan la tetiba aku nak terhegeh2 join lak kan??? aku kan pemalu org nye...huhu

mmm.... pastu aku bertekad nak men bowling lepas abes final papers nie... so aku gi la meracau2 kat kwn2 aku ajak men bowling... sume cam pelik aku beriya2 sgt nak gi bowling... aku pown agak pelik nape aku berkobar2 sgt nak men...huhu...

abes je paper ALS422, aku call iqbal, utk gitau hajat aku tu... die mmg pantang org ajak men bowling, sure mengigil nak gi punyer... tp harapan aku hancur berkecai berderai bersepah2... dan2 mamat tu demam plak.... hadoi...
abang aku plak ade conduct kem kat negri sembilan sampai 23hb nie....hmmmm

so ari jumaat tu aku stret balek umah bersame beg2 baju aku... plan asal yg nak gi bowling tu x jadik...wuu =C aku baring atas katil aku yg empuk lg lembut tu, terkebil2 memikirkan sape lg mangsa yg aku bley ajak gi bowling nie... dlm pikir2 tu, aku tertido....zZzZzZz...

iklan~~
fee, my soulmate, ajak gi tgk movie ari ahad.. so aku dgn excited nye reply "SURE WHY NOT!!"... sgt2 rindu same itu nyonya...huhu...

ari sabtu aku pergi visit my younger brother kat MRSM serting.. die SPM skang...so i'm acting as if i'm a cheer leader le...bagi smangat kat die... *berkesan ke?? huhu.. ape2 pown aku doakan die dpt jwp ngan bek.... aminnn... korang pown doakan tawww...
iklan abes~~

sambung blek cerita.....
pastu petang sabtu tu tetiba iqbal call... ajak gi bowling... aku rase cam bercahaya2 telinga aku dengar invitation tu...huhuhuhu...sgt seronok!!!!!

so pagi td aku gi bowling ngan iqbal!!!! weeeeee!!!
aku strike byk kali kowt... semangat punye pasal...hiihihi...

aloh, umi ajak dinner plak... jemput le makan skalik....huhuhu...

bubbye for now....!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...