Monday, December 1, 2008

CindeRella shoes & a deaTh at tHe castLe

halo0o semut2 skalian!!!

wokeyh, i've skipped alot of things, so... lets get it started in ere!!

I BOUGHT A PAIR OF HEELS...HOT ONES!!



well, to those who concern about my health performance~
Yes, it will KILL my spine reaaalllyyy badly.. but it wouldn't affect me that much becoz diz is not actually 3 inches HEELS..it's 3 inches WEDGES... they stole my heart...
( my doctor would have burried me alive if he knew...)
but i will reduce the usage of thiz hottie..trust me... wiNk

to those who wonder how much $$ it costs~
Hmm.. not that much.. *fingers crossed*
it is worth every penny... wiNk

oh yuh... i bought two shirts to go with the heels..
i force my outfit to match the shoes...
its kind of my new OCD...huhu
pray hard for my recovery, bcoz i cant always afford the SYNDROME..



wokey~~ MOVING ON...


I went back to melaka last weekend,
i really mis my grandma..
my abah and umi also need sum time off work..
so we decided to enjoy the angin kampung...

speaking of angin..there was a weird-funny smell of angin
(em, wait, there's nothin FUNNY about d smell... it's awful! lets start again..
speaking of angin..there was a weird-awful smell of angin from bawah rumah..
u noe kan kat kampung they have diz rumah tengah, so kat bawah rumah tengah tu ade diz BLUWEK smell yg amat menggangu tidur beta..

al-kisah~~

oleh kerana beta amat ber duka cita apabila beraduan beta terganggu oleh bau tersebut..

maka beta mengarah kan pengawal2 istana beta iaitu~
ayahnda beta dan adinda beta utk pergi periksa punca bau tersebut...

setelah pengawal2 istana beta gagal utk mengesan nye,

puteri santubong dari kayangan pun come to the rescue
*watak putri santubong ini disandang oleh my granny's personal nurse yg sgt cekap deria bau nye*

maka beliau pun menunjukkan punca bau yg aneh tersebut....
ini lah gambar2 yg menerangkan punca bau itu, dan proses2 membuang nye...


al-gambar~~

Di bawah timbunan kayu2 ini~ misteri bau terungkai...jeng3



Arwah kucing ini lah puncanye.... we didnt do any bedah siasat on it but we assume dat it died bcoz of eating a poisoned rat... bukan *poisonous rat taw- it's poisoned rat*


Si penggali kubur ini adalah adinda ku, sbelum arwah kucing itu ditimbus,

ade a few scenes yg beta rase amat memual kan... ulat dan lalat penuh di badan mangsa,

thinking of amek gambaq, tapi menurut kata seorang pelajar MEDIC (ahli nujum istana), beliau menegaskan bahawa, kita tidak sepatutnye mengaib kan maruah mayat...

Adinda beta saja yg mampu mengangkat dan menanam arwah tersebut kerana kedua-dua beta dan ayahanda beta muntah beramai-ramai di tempat kejadian....(keluaq balik nasik lemak beta bersama sambal nya skali)



Moving on~~

todaY's NiKoN moments





Latest sunset from my wiNdoW....

Smiling buLan & BintanG...







WeLL,

dats all for today my dearest yellow mellow mashmellow fellows

luff yuh, mish yuh, adore yuh, feel lyke to eat yuh, kish yuh, cubiyt yuh...

nitey nite semutSSSSSayang......

1 comment:

Anonymous said...

nice...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...